Rabu, 19 September 2012

masjid kristal

 (bahagian hadapan)

Baru2 ini aku kemasjid kristal dipulau wan man yakni pusat tamadun islam dikuala terenggganu yang mashyur itu.Tujuan aku kesitu bukan lah untuk lihat masjid yang dibuat dgn kaca tu tapi membawa kawan2 yang tak pernah sampai kekawasan taman tamadun islam dan melihat masjid kristal...

Aku dah kerap benar kepulau wan man ni, cuma gambar yang aku ambik tak menyeluruh seperti aku ambik pada kali ini...Sebenarnya tak ada apa yang aku nak ceritakan tentang masjid kristal kerana telah diceritakan orang dalam pelbagai bentuk sama ada dengan blog,surat kabar dan dimedia massa lain...

Rupa masjid kristal yang aku ambil ni nampak serupa tapi gambar2 yang aku ambil dari sudut yang berlainan...Aku sengaja ambik gambar dan muatkan kedalam blog aku untuk memenuhi ruangan,huhuhu..

Kalau ada fren facebook aku yang nak pergi tenguk masjid ni dan memerlukan juru tunjuk, aku dengan rela merelakan diri menunjukannya tanpa kena bayaran apa2 pun,huhuhu...

Kat bawah ada gambar masjid kristal yang aku ambik dengan pelbagai gaya,Kalau ada yang nak tenguk dipersilakan,kalau tak nak tenguk tak apa,Aku tak kisah,huhuhu...








Tiada ulasan:

Catat Ulasan